老Blue日記

星期一, 5月 09, 2005

老鼠愛老虎

2005年5月8日
乙酉年四月初一
下午黃色暴雨

〈個人〉
今日母親節,起屋企做節。

〈電腦〉
夜晚,終於的起心頭,
我老Blue當起白老鼠,冒險將新到手的Mac OS-X 10.4 Tiger install。
差不多用左近九個字時間完成。
的確有多細微野唔同左!
除左九方打中文有D唔穩定外,
大致上好多軟件無受影響!

但係最令我高興,除左實用的DASHBOARD外,
就係終於可以同我部手電同步啦!
呢個問題其實都攪左個我個幾、兩個月啦!
今日上左「老虎」之後,俾我攪番正左,
以後唔駛為部電話煩囉! ^_^

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home