老Blue日記

星期五, 7月 15, 2005

不可能的任務

2005年7月15日
乙酉年六月初十


〈電腦〉
今日有工友家訪,原因呢位工友自從買左DSLR之後,
好想有機會體會下"Photoshop"。
的而且確,自從有好多朋友買左DC之後,
往往亦因為面對起電腦上編輯圖片有所卻步。

我老Blue自接觸電腦開始,
已經由Photoshop5.0開始,
產生學習興趣,可惜小弟不才,由於Photoshop演進至今,
功能越來越多、越來越強,我老Blue自問只用上三至四成.................

工友希望小弟可以一個晏晝多的時間,
講解「全部」photoshop功能。
我笑說:mission impossible!
工友用疑惑的眼神望住我...............

五至六個鐘頭之後,
呢位工友比photoshop的極繁功能嚇呆了。
明白一下子不可能完全領會。
工友用懊惱的眼神望住我................

想要越早學會photoshop,
多睇有關的參考書、多加練習。
似乎係學習的唯一途徑。
工友用痛苦的眼神望住我................

工友,加油吧!

Blueman

1 Comments:

發佈留言

<< Home