老Blue日記

星期六, 8月 13, 2005

消息抄作

2005年8月13日
乙酉年七月初八
凌晨

〈相機〉
天文台掛出一號風球的凌晨。

近日,網上不斷傳出有關Canon八月會推出定價低於三萬的全片幅DSLR。
惹來極大迴響。
我老Blue呢個消息對我影響不大,
第一,我懷疑呢個消息真確性?
第二,現階段我用緊E-300,問題不大,全片幅對我映相係咪咁重要呢? 我仲未知?

奇怪既係好多網上影友喜好抄作新相機消息為樂?
仿如股票市場,消息抄得越高,買得越「柑」!

我老Blue一直緊持相機始終係一件工具。
量力而為,切合所需。

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home