老Blue日記

星期日, 11月 27, 2005

短暫的泰國假期

2005年11月27日
乙酉年十月廿六


〈個人〉
無寫日記幾日,因為我老Blue起上個體拜去左泰國玩。

自己對上個次出埠已經係兩年零八個月前既事。
今次適逢有幾個工友去泰國,跟大隊已矣!
我老Blue無出埠咁耐,真係有點大鄉里出城。
去左兩日Pattaya加五日Bangkok頭搭尾共七日,
可能好多人會有七日假期而選擇去D較遠既地方。
但係,我老Blue淨係想揀一個自己比較熟悉既地方休息下就算............

起呢七日裡面,除左吃喝玩樂之外,無刻意安排自己去某某地方,
完全渡假Feel!

「吃」,
好高興,今次可以同朋友食餐好,包括品嚐過泰、中、西、日菜式,
有去過高級食府,亦試過同朋友坐街邊大排檔,相當滿足!

「喝」,
經朋友B介紹一個香港人決定起曼谷發展的新朋友,
帶我老Blue去左有曼谷「蘭桂芳」之稱RCA(Royal Cathay Revenue)。
幾年前,我老Blue都有去過,今次重臨舊地,別有一番新景像!
格調高級左,保安嚴密左(當地人須出示新份證及年滿二十歲以上,外地人須出示護照及搜身以防有攻擊性武器等),
氣氛亦相當熱鬧,當中亦見不少當地人打扮入時,斯文有禮,明顯屬於新一代當地高消費群。

「玩」,
有兩日,
自己一個人拿住部相機,
首次搭曼谷地鐵,沿地鐵線落車好隨意咁映相,
感覺幾特別!

「樂」,
臨走前,
買左兩隻CD,
分別係當地著名女歌手﹣AMP,
以un-plugged手法演譯佢既舊歌;
另一隻組合叫Peacemaker,
歌曲清新明快,有點台灣的「優客李林」feel!

運數一。
有朋友A早我老Blue兩日返香港前一晚,
一行三人一齊搭的士,落車個位須要早返香港的朋友A離開的士後,
大叫:漏左本護照起的士!
嘩!乜咁大鑊呀!
二話不說,三人回身由街頭追到街尾,
睇下見唔見剛才個架的士啦!
結果,跑到街頭已經無影無?,
跟住兩位朋友火速跑上另一架的士,
試圖沿路見唔見架的士;
而我老Blue唔知點解無跟佢地上車?
只係用手勢示意用手電聯絡,
之後,我老Blue沿舊路返去落車處等佢地............
未幾,另一位朋友B來電,話沿途唔見個架的士?
建議我原地「搏」個的士佬好心返?頭!
唔知點解?心血來潮,覺得個的士佬係會返?頭找我地?
大約十分鐘,奇蹟出現!
有架電單車仔同埋之前「個」個的士佬真係帶埋本護照返來!!

運數二。
原本我老Blue同朋友計畫去蘇梅島,
但因機票、住宿問價後,超出預算,
先改去Pattay、Bangkok。
前日先知蘇梅島發生大水災!
出入不可個隻...........

Do you belive it or not?

珍惜眼前人,
世事無常。

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home