老Blue日記

星期二, 2月 05, 2008

我看PMA2008

2008年2月5日
丁亥年十二月廿九


〈相機〉
PMA2008已經早兩日完滿結束,
相信好多攝影愛好者及相機發燒友亦都從多方面嘅渠道知道詳情。

我老Blue睇完DPreview嘅介紹之後,
覺得今次PMA眾多廠家好似留力咁,
中、高檔DSLR機種欠奉,
相反DC仔就好豐富,
難聽啲𠴱句阿豬阿狗都隊部出嚟咁濟?
以新DSLR嚟講,就淨喺得N記D60、P記K20D & K200D、
C記EOS 450D及S記一口氣推出兩部入門級A300 & A350等等。
唯一令人有驚喜嘅係S記第四家(註:第一家為Contax嘅 N-Digital)宣佈加入Full Frame俱樂部,
擺咗部A900嘅pototype出嚟曬吓咁!
呢個消息的確令到好多網友重申關注S家,
至於會唔會因為推Full Frame而令到一部分玩家轉會,
咁就後話啦!

不過,正因為S記本身做開Sensor,
已經有其優勢發展DSLR,
加上夥拍名宿Zeiss做戰略性夥伴,
牌面上的確有機會打破N記及C記壟斷DSLR市場局面。
呢鋪S記話玩二千幾萬Full Frame,
又令到玩家對Full Frame需要性呢個話題再到爭議!

我老Blue自言係上一代菲林玩家開始玩攝影,
個陣時一樣有啲咁嘅話題,
不過係135機及120機嘅分別?
對我嚟講各有各好,
好似以前玩135底咁,一筒菲林可以玩到36張,
如果玩120底大約一卷可以玩10~15張,視乎相機片幅而定?
玩中底的確有點燒銀紙嘅感覺㗎!
家陣雖然科技發達,
數碼相機已經落戶好多家庭係平常不過。
但係一講追科技就好睇個人財力囉,
一部大Sensor超高像素嘅Pro機如哈記H系,
入門祇少十多萬,仲未計鏡頭等等,
俾你有幸玩到呢機,
都未必係好事?
因為如果咁上下規格嘅DSLR,
檔案可以大到好誇,閒閒地可以爆成六、七十MB一張RAW,
試問有幾多朋友屋企有Mac Pro呢類專業電腦好輕鬆咁開大File呢?
講咗咁耐其實我老Blue想講家陣玩DSLR係同部腦有莫大關係,
一部好嘅DSLR係要配一台相等速度嘅電腦,
先至發揮出應有水準。

點解我老Blue原本講開PMA,
又會無啦啦講電腦呢?
因為.......自己部Mac Mini放棄生存權利,
真係捱唔到年關!
家陣用緊部老爺PowerBook打Blog咋,
過咗年之後,睇怕都要出手囉............。

Blueman

標籤: , ,

0 Comments:

發佈留言

<< Home