老Blue日記

星期六, 3月 08, 2008

流感肆虐

2008年3月8日
戊子年二月初一


〈流感〉
呢個幾禮拜我老Blue飽受流感纏身,
日子絕不好過。
自己先後睇咗兩次門診,
啲醫生都係好行貨咁開咗啲抗生素、咳藥水之類俾我食,
但係食咗兩劑都無見好轉,
相反比之前咳得仲要厲害,
心諗呢隻感冒菌真係惡毒!
起公司寫字樓已經好多工友相繼瀨嘢,
返工唔係你咳就係我咳,
環境極之不妙。

再係咁咳法都唔係辦法喎?
於是自己轉睇中醫,
揾番之前睇開個位相熟醫師問個究竟?
呢位中醫師話我惹咗近年變種嘅感冒菌,
仲話呢隻菌好鬼古惑,
當你以為好返啲嘅時候,
其實呢種菌潛服起呼吸管道,
當天氣一轉又走返出嚟咁衰格。
醫師同我講,話家陣呢隻菌已經影響咗我氣管三分一運作咁嚴重,
唔怪得自己咳到有氣無定透咁啦,
有時嚴重到講嘢及吞口水都好辛苦!

佢同我開劑中藥反其道而行,
飲完之後仲要我咳多啲咁話,
目的要將啲病毒引返出嚟喎!
半信半疑....。
但係飲咗佢兩劑中藥之後,
今日開始覺得見效,
氣管無之前咁窒住咁,
雖然仲有幾聲咳,
但係已經無之前咳得咁誇張,
希望呢兩日飲多佢兩劑藥,
嚟近呢幾日完全清底啦!!

Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home