老Blue日記

星期二, 6月 24, 2008

Nakabayashi相簿




2008年6月24日
戊子年五月廿一
下午
(是日天文台發出三號風球)

〈相簿〉
呢排我老Blue除咗返工之外,
其餘時間都係攪攝影有關嘅項目,
繼早前買咗部E-3之後,
自己不斷喪映之外,
跟住就係不停咁玩Lightroom執相,
先至開始明白RAW後制嘅變化及Color Space嘅關係。
今日終於輪到玩曬大相嘞!
一直以來我老Blue好少曬大相,
原因以前用菲林機梗係覺得用135機放相,
微粒因菲林細放大之後,
相片夥粒會好粗下!
舊底讀過啲攝影班都玩過下黑房沖曬,
最盡試過放過16"X20"之後,
覺得效果麻麻,
自己技術差亦好有關係啦!
結果可一不可再.....。
(如果用4"X5"尺寸嘅菲林另計。)

時至今日DSLR技術及質素不可同日語囉!
今時今日家下連入門級DSLR都有成過千萬像素,
出8"X10"視為等閒事。
早幾日我老Blue花咗唔時間揀咗啲相之後,
走出去常去嘅曬相鋪問過有關尺寸及規格後,
以8R為例最佳設定係sRGB色彩設定、PPI 300及save as Jpeg就可以。
今日試咗兩個檔案拎出去曬8R(8"X10"),
由於E-3像素比例屬於4:3,
原相比例接近4:3,
所以出相唔會太過裁剪,
收相個陣睇返覺得效果都好滿意。
可能我老Blue比較傳統啩?
梗係覺得一張大相擺起面前比起電腦「芒」好睇好多!

既然曬咗自己滿意嘅大相之後,
當然要好好整理下啦!
跟住走去一啲大書局買咗日本品牌Nakabayashi嘅精美相簿,
同類相簿之中售價屬於偏貴,
不過,之前keep細相都係用呢個品牌,
今次見到呢個品牌出咗新款A4相簿,
舊款外觀為多色布面嘅高級包裝,
新款外觀為膠質幼席紋編織面,
表面會因唔同光源產生唔同嘅光暗變化,
賣相非常討好!
兼且強調相簿入面可加淢嘅活頁「台紙」(黏貼透明膠紙)可以保存一百年(唔知點解日本人梗係啲字句好誇張)....?
係咪keep到一百年我老Blue就唔敢肯定嘞?
不過,啲相擺落去緊貼度及膠面嘅透光度就比起用過嘅平價國產相簿好好多。
遲啲再揀多幾張再曬8R擺入呢本新簿作珍藏!

Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home