老Blue日記

星期六, 8月 20, 2005

下雨天的奇想

2005年8月20日
乙酉年七月十六
凌晨

〈攝影〉
身為香港人,大家為口奔馳,勞勞碌碌。
我老Blue都唔例外。
所以難得有假期,通常都會外出映下相。

無奈,近月天氣經常落雨。
前幾日,正值老Blue放假,又落雨。
但映癮大發,不甘心,擔住把遮出街碰碰運氣!

係就係有映到相,不過幾狼狽咁囉!
擔住把遮,又要顧住部相機.............
如果有部E-1防水性能既相機就乜野天氣都唔驚囉!

不過,到時又會唔落雨都出去映相呢?

Blueman

3 Comments:

  • At 23/8/05 5:35 下午, Anonymous 匿名 said…

    老blue,

    我今日在公司有野唔做...睇你相簿的新相時..竟然發現原來你有寫網上日記...我覺得你一d都唔"老"..簡直非常"潮"呀!!

    睇你的日記..我得到不少相機新資訊...哈哈...自從無0係太陽做...我已經好耐無掂過大機...好回味渣大機的感覺~~~~

    郭小姐

     
  • At 24/8/05 7:40 下午, Blogger Blueman said…

    郭小姐,多謝你抽空光臨。
    我一直都認為不論大機或細機,
    只要映到相就係好相機!
    :)

     
  • At 1/9/05 10:34 下午, Anonymous 匿名 said…

    雖然話係咁話,但當你要影有動感的野時,細機根本不能應付到,而且我部死人dc仔(canon a-80)的shutter慢得很離譜,所以......我很懷念大機0羅!

    希望將來比我遇到一部好的dc仔,等我會唔駛再懷念大機啦!! 你有無好介紹呀??

    郭小姐

     

發佈留言

<< Home