老Blue日記

星期日, 10月 09, 2005

SD高達

2005年10月9日
乙酉年九月初七
凌晨

〈模型〉
10月8日
呢排買模型買上癮,尤於我老Blue對砌模型仲係初哥一名。
加上銀兩有限,唔敢放膽買咁貴既模型玩住。
所以現階段砌住最平既SD高達。
一來當練習,二來砌衰左都無咁心痛嘛!

雖然SD高達對我老Blue來講,價錢平、款色多。
但係相比起HG/MG系列,並非主流暢銷貨,尤於好多型號俾客買哂就未必再添貨。
偏偏我最想砌番最早期個D款式,例如早期既MS-06渣古、魔蟹、魔龜之類。
所以,今日下晝返工前去左一間位於佐敦老牌模型鋪。
試下睇下仲有無D舊貨?

最係都俾我揀到兩款心水型號:MS-14B J-RIDDEN'S GEIGOOG(紅勇士)、MS-18E KAMPEER(京?帆)。
雖然兩副模型都係屬1999年出品,
模型水準當然同今年出品有所距離。
亦都因為係早年貨式,
所以通常列為特價品出售,
都幾著數架!

不過,模型、玩具呢家野好奇怪,
鐘意無野好講!
唔經唔覺呢排都買左好多副SD Gundam,
數下數下,原來已經買左九副咁多!
諗落自己都幾過份!

因為至今為止,
我老Blue只係完成左一副Seed Destiny-Zaku Warrior咁大把!
^^!

Blueman

1 Comments:

發佈留言

<< Home