老Blue日記

星期二, 11月 29, 2005

電腦技術支援

2005年11月29日
乙酉年十月廿八
凌晨

〈個人〉
我老Blue放左成個禮拜假,
今日返工有D回歸現實既感覺!
由於自己工作屬空運業,兼且輪班制。
只須睇時間返工接更就得!

但有時接更都幾講有冇運?
好似今日咁,原本返到公司接夜更,
睇見個場幾好咁!上更交個靚場。
但係做做下,下半場有D唔對勁?
部腦其中一個System(公司部腦工作須要同時使用兩個不同平台)又發脾氣!
下下指令都要等,仲要好多時拒絕回應個隻。
咁樣唔係辦法喎,唯有Call公司電腦支援攪攪!

唔知係我老Blue太耐無返工定還是支援個邊有新同事?
仲問返我應該點做?乜唔係支援你呢邊去找人解決咩?
如是者擾擾攘攘一輪之後,都係得個吉!
仲要攪到我老Blue要成夜晚九點幾先食都餐飯.............

食完飯之後,仲開心!
隔離個位同事連佢個邊災情一樣,要manual做喎!
睇場掃把(Supervisor)“工友全“見狀況咁樣,成個人愁哂,跟住大大力咁對住自己張檯面,
媽叉班支援幾分鐘!工友全一向俾人感覺斯文有禮,
可見呢件事令到佢幾咁勞氣。
希望班支援咁樣俾人向背後咁媽叉法無傷風啦?

最後,差唔多我老Blue收工先至fix problem!
不過,我下更唔好彩囉!

由呢件事可以見到好多時,
有時做野,除左講自己有冇本事之外,
「運」都好重要!

唯有經常保持平常心.......... ^_^

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home