老Blue日記

星期五, 12月 30, 2005

2005Blog小總結

2005年12月30日
乙酉年十一月三十


〈相機〉
尋日,上網見到Leica終於開發M系數碼化。
雖然消息來至Leica官方刊物LFI (Leica Fotografie International)發佈。
但可信性極高。
我老Blue點睇?
遲到好過無到!Leica起相機市場長期落後於大市。
希望Leica重新調節自己起巿場定位!

〈個人〉
不經不覺,我老Blue原來由2005二月開始寫呢個Blog。
差唔多寫左大半年囉!
原本呢個Blog只係想寫下有關自己及攝影上既大小事項。
寫下寫下,只要意興一到乜野題材都「打」落Blog!
慢慢寫Blog己經變成我老Blue既習慣。

前一排,回顧自己呢個Blog,
由於自己記性向唔係咁好,
睇返呢一年,原來有好多事已經唔記得左!
突然諗到,久而久之老左之後,仲駛鬼學人寫乜乜回憶錄呀、個人傳記呀!
只要上網,打印番哂出來咁咪攪掂啦,
夠哂原汁原味!
如果有咁既一日的話都幾過癮。

從今年Blog回顧,
我老Blue亦都來個小總結:
個人財務經過兩年努力終於減債成功,明年開始可以達收支平衡。
攝影方面終於過渡到數碼,由於數碼便利,題材多樣化左。
器材方面無以前追求度咁大,夠用就算。要數今年買既器材最實用莫過於部Mac Mini。
又平又實際,幾乎日日都用緊!
工作方面不過不失,慶幸今年自己工作能力得到公司認同。
但部門不斷擴充,唔代表部門一樣可以容納到咁多好似我呢亭老鬼!
公司透露,部門員工年齡約為39歲,職位大多同事不升不降;
究竟係危定有機呢?
呢一年開始覺自己個人學識大感不足,希望來年有所進步,不致落後於大市!
興趣方面,由於要寫Blog既關係,自己學識左打倉頡,呢樣可以話自己2005年最開心既事。
另外,自己亦多左樣興趣就係砌模型。
砌模型或者攝影最大樂趣俾我老Blue就係從中得到個人滿足感外,
更可以學習如何計畫一件事情,如何訓練自己有限既耐性?
感情方面仍然白紙,無期望;無失望。
總結2005年平均過渡。

展望2006年:
諗起漫畫「火武」一句說話,
“人可以唔發達,但唔可以窮!“
亦諗起今年最喜愛既動畫﹣Gundam Seed/Seed Destiny;
你想駕駛「命運高達」還是「自由高達」呢?

Freedom Gundam向不知的2006年進發!
Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home