老Blue日記

星期三, 12月 21, 2005

神秘的ZF鏡頭

2005年12月21日
乙酉年十一月廿一
凌晨

〈相機〉
我老Blue剛剛同朋友食完宵夜,
差唔多入緊門口之際,
手電響起,原來係工友﹣恆仔call我。
佢好急咁話,十幾分鐘前上網見到Dpreview講Zeiss會有新野出!
我問有乜有新野咁特別?
佢好凝重講:Zeiss會出一個鏡頭俾Nikon喎!
叫做ZF mount-Zeiss for Nikon F mount?
我話唔係話!?

緊住衫都唔換住,同佢邊講電話邊上網看個究竟?
睇完的確幾興奮。
不過,Zeiss官方網頁話一切要等聽日先揭曉喎!

隨即網上一斑N記朋友留言多多,好不熱鬧!
我老Blue就保留觀望態度。
一來未知規格,
二來未知價格,
三來唔知DSLR用唔用到?

明天,絕對期待的日子!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home