老Blue日記

星期日, 2月 19, 2006

隔離的感受

2006年2月19日
丙戌年正月廿二(雨水)


〈耳機〉
呢兩日放假,百無聊賴。
都係一個人出左旺角行街睇下潮流野。
當然唔少得一路行街、一邊聽歌啦!
唔知係咪個對耳塞E-2c俾我戴鬆左呀?定還是俾我習慣左?
開始戴得容易左、入耳左!

今日,我老Blue為左下次私影有更好效果,
到左九龍塘Page One書店睇有關攝影人像書,
希望「睇」多D靈感(抄橋)!
企左成粒鐘,有唔少「收穫」。
最正係戴住呢對E-2c,好似與世隔絕咁,
可以好自我既環境下,好專心之下咁企起書店咁睇書,一流!!

睇完書,跟住出左旺角行多陣。
星期日,我老Blue未試過咁「靜」咁樣起旺角行街,
戴住呢對E-2c真係完全聽唔到人地講野。
好靜,好靜.....靜到只有音樂聲!

其實,諗落都幾得危險!
希望,對E-2c煲多百零二百個鐘會更好聲。
下一對就諗Westone UM-2,哈哈!!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home