老Blue日記

星期日, 3月 05, 2006

VOB轉檔成功

2006年3月5日
丙戌年二月初六


〈轉檔〉
我老Blue先幾日想過放棄部P2000睇movie檔。
原因自己用OpenShiva將VOB檔轉成MP4,
但聲畫唔夾,效果好唔理想。
畫面奀靚都無用!

呢幾日,我老Blue好唔甘心咁多番嘗試用唔同程式及設定,
都唔成功.....。
之前用過MEPG STREAMING,係可以轉任何影像檔,
當然包括MP4,但係由VOB轉檔就需要加入QuickTime MEPG 2 Player。
咁加左之後又話要update過QuickTime?
上網睇過一輪,邊到有乜鬼MPEG 2 Player update呀?
今日,一種死唔服輸既性格,試下再重裝過乜鬼MPEG 2 PLAYER,
一望之下,個packge入面原來有兩個檔案,
另外一個就係個乜鬼update檔!!!
原來自己大頭蝦,睇漏左。

最後,當然成功可以起MPEG STREAMING到轉出MP4,
拿拿聲過落去部P2000睇下,
超正,超爽,好鬼開心!
而且呢個程式仲有Batch功能,
可以一次過做批檔,慳番唔少時間轉檔!

點解我老Blue咁想轉MP4檔呢?
因為好友﹣阿溺,有大量珍藏好正既MV DVD,
如果我成功既話,
阿溺都話想買番部喎!?

Anyway,我淨想借佢珍藏DVD......。

Blueman

1 Comments:

  • At 14/10/11 10:14 下午, Blogger 銓叔 said…

    我也試過想由vob轉mp4,但是試了很多程式也不行,看見你這個扑後有不明白的地方,不知可否詳細地告訴我要下載什麼什麼,,謝~

     

發佈留言

<< Home