老Blue日記

星期二, 4月 25, 2006

大埔映相

2006年4月25日
丙戌年三月廿八


〈攝影〉
今日我老Blue放假。
同左工友﹣K5、侯工友及譚工友相約去映相。

好耐無同佢地出去映下相咁囉!
今次我提議去下大埔海濱公園,
點解會有呢個提議?
由於呢排構思左高達模型攝影,
都好想趁呢排出去映下景,睇下遲D用唔用得著?

於是,諗起有次經過大埔海濱公園,
見過有舊叫回歸塔既東西,外型幾特別。
可能幾適合做我輯模型素材未定?

今日下午天氣唔係咁好,多雲有煙霞及薄霧。
正路極之唔適合拍攝風景呢類題材,
我就唔知佢地影成點?
但係,我就諗到好多好多位適合做我老Blue模型攝影素材,
不論高位、低位、遠景及近景都映左唔少。

希望呢一年可以做到第一輯高達模型寫真啦!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home