老Blue日記

星期六, 4月 15, 2006

模型價格

2006年4月15日
丙戌年三月十八


〈模型〉
4月14日,呢日開始長達四日的復活節假期。
我老Blue今朝收通宵,從網上知道奧海城有高達模型promotion,
心諗走去睇下有無平貨執都好喎!?
訓醒之後,四點左右走過去,未到展覽攤位經過奧海城二期有間玩具鋪,
入去睇下,見到有好多高達MG版兼且好齊貨,
連好多「老茄」MG如早期吉姆、陸戰型吉姆都有,
有點意外及疑惑?
拎盒睇下價錢,喎!唔怪之得啦!
比旺角價高兩成咁多,邊有可能唔齊貨之得呀!
不過,如果件貨冷門兼好好想擁有,而對個兩成「溢價」無問題的話就無妨。

跟住行過去一期睇高達展覽,
嘩!見到個攤位買個D MG模型價錢仲離哂譜,
比旺角高出三成幾!!
我諗除左D濃烈愛心既老豆老母買俾D仔女外,
相信呢個價都幾難引到我呢類窮友模型玩家囉。

自從去年開始玩模型外,
據前工友﹣阿寒講俾我老Blue知,
原來我屋企樓下個兩間玩具鋪出名價平,
可能公共屋村平租卦,價錢比旺角平一至兩成。
不過由於屋村鋪位有限,入貨唔多兼且除左原居民買家外,
更有附近幾間學校學生及好似阿寒呢類「外來」買家爭貨!
好多時好快去貨之餘,
下一水貨可能要落名留貨咁誇張。

究竟香港賣模型平定買模型既玩家多呢?
天知道!?

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home