老Blue日記

星期日, 4月 30, 2006

中年人看高達

2006年4月30日
丙戌年四月初三
凌晨

〈動畫〉
4月29日,今日我老Blue返夜班。
同工友、同事們由模型講到高達動畫,
當中包括K5、譚工友、廖工友、艦長等中年人。
如果超過三十歲以上既朋友必定童年時會睇過「元祖」高達呢套動畫。
所以,「一年戰爭」可以講話係我呢代人喜愛高達既集體回憶!

大家不約同對往後既高達動畫始終超越唔到「一年戰爭」呢套經典。
不過,其中同事﹣艦長就好好奇咁問我點解呢家咁多人講SEED?
我因為睇過最新既GUNDAM SEED/GUNDAM SEED DESTINY。
就有唔同既意見,
正如上述咁講,「一年戰爭」個期係屬於我呢三、四十歲既年紀。
之於「SEED」就正正屬於新一代年青朋友。
但係,我覺得「SEED」故事及各方面既設定反而係我心目中既理想高達動畫喎!
咁我老Blue算係中年定年青先?

不過,佢地就對SEED無乜興趣囉!
究竟係偏見定人大左唔再有呢份童心睇動畫呢?
唔知大家中年朋友亦係咪一樣呢?
不妨討論下!

Blueman

2 Comments:

發佈留言

<< Home