老Blue日記

星期五, 8月 18, 2006

邁阿密風暴Miami Vice

2006年8月18日
丙戌年七月廿五


〈電影〉
今日收通宵後,晏晝訓醒之後,走左去睇戲。
Miami Vice(港譯:邁阿密風暴),
呢套戲係翻拍好多年前既同名電視劇,當時明珠台改左好老套既名﹣神探勇闖罪惡城。
當年好似亦係由米高曼監制,不過,今次由自己親自落場執導。

米高曼既戲,由早幾年既「?火線 Heat」、「致命煙幕 Insider」及上一套既「同行殺機 Colletrial」,
我老Blue都有捧場。
今次呢套Miami Vice,片長有成132分鐘,
但係劇情及佈局緊密,對白一貫精簡有力,
我就唔覺悶,不過要俾少少耐性睇對白。
又係睇漏一、兩場,完全唔知佢講乜個隻。
呢套戲有兩點意外,
第一,用足132分鐘,因為連畫頭都無,一開波就做到未。
第二,估唔到女角鞏俐真係女主角,佔戲幾重,唔係花樽角式,
不過,唔係咁慣佢講英文,有點生硬。
故事精彩、人物刻劃無前作Heat咁細膩。
至於槍戰場面我估係繼同行殺機一樣,
好多發生起夜晚,採用數碼攝錄機拍攝,大玩現場光,
好有真實感,有D新聞報導feel。
但係睇戲個陣,身旁有對年輕愛?,
可能缺乏耐性,不時互相傾閒計,有點影響我睇戲既心情。

題外話,終於有戲係用SIG 552 Combat Rifle突擊用步槍啦!
仲要係男主角歌連法路既配槍。
因為我老Blue都係用呢枝槍玩War Game架,
比較冷門既槍種。

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home