老Blue日記

星期三, 8月 09, 2006

手機與iPod

2006年8月9日
丙戌年七月十六
深夜

〈音樂〉
呢排我老Blue有兩件隨身外出既物件有少許毛病。
就係手提電話同埋數位相簿。
先講手電,好多時開機之後無緣無故同我開左個鬧鐘,
但係唔可以即時刪左佢,要求其輸入個時間先至可以刪除,
好煩!
至於舊數位相簿,本來好地地,平時除左裝相之外,
最大用途就係聽歌,呢排聽歌好多時出現大細聲,
當然亦係唔知原因啦!
一個電話、一個聽歌,對我來講雖然唔係去到好重要既地步,
但硬係有小小問題好似有條刺咁樣....。

今日,問過好多同事(有關呢方面既玩家)既意見,
究竟二合為一手電好還是邊樣緊要換邊樣呢?
( Mobile-SE K810i or iPod/iPod neno)
結果意見不一,
唔知大家有無呢方面既意見幫到小弟呢?

**註:其實我呢個Blog查實會有幾多人會有興趣睇成問題?(一笑)

Blueman

3 Comments:

  • At 9/8/06 11:22 上午, Blogger pcheung said…

    真係比唔到意見,小弟仲係用一部勁cheap LG 3G mobile ja,貪去日本都用到

     
  • At 9/8/06 12:14 下午, Anonymous 匿名 said…

    我覺得電話連mp3唔係咁好,因為電話mp3功能始終唔及原裝mp3機咁多。

    如果你係隨便聽下歌,電話+mp3應該都ok架,但係如果你好似我咁聽mp3要有playlist又要有search又album art咁,就分開會好好多。

     
  • At 9/8/06 2:43 下午, Blogger Blueman said…

    多謝兩位朋友意見,我都諗緊分開好過合併。
    因為驚一壞,兩樣都無得用啊!

     

發佈留言

<< Home