老Blue日記

星期日, 10月 29, 2006

第二個長假

2006年10月29日
丙戌年九月初八


〈個人〉
由今日一連七日,
我老Blue終於放本年度第二個長假,
自己無特別話有乜地方出門,
算係俾自己留起香港抖下就夠囉!
計下計下,除左一月頭放過大假,真係開工到依家先至有機會抖下咋。

〈槍械〉
都是電影﹣“槍火“、“放逐“惹的禍.....。
先個幾日,當眾工友及自己睇完“放逐“之後,
某幾位工友慶起話玩番War Game喎!
其實,講開玩War Game,我地呢班工友起大約七、八年前已經玩呢科野。
當中,自己及唔少工友起玩具槍方面花左或被人掠左唔少錢,
到後期我同工友K都覺得唔應該玩改槍,
(一般原裝槍大約0.9焦耳,有D Game友為求「火力」改到1.7~1.9焦耳咁誇張!)
轉左用原裝槍(SIG 552)。
因為殺傷力大兼且有D失去左玩War Game既意義及樂趣!
但可惜個陣認同既工友唔多,
梗係啦!駛左咁多錢玩改槍又點會同我地玩原裝呢?

時至今日,馬記(Tokyo Marui)既玩具電動汽槍專利完結,
多左好多其他玩具槍廠商出呢類電動汽槍,
咁質素及價錢都比以前馬記獨大時期都有大幅度調整啦!
咁前幾日,同三位槍迷工友出街食晚飯,
食飯前,有陳工友話落廣華街睇槍。
唔知係咪我地太耐無接觸過D新槍,
覺得好多新牌子及新槍款都唔識。
一伙人入左一間叫CA既槍鋪睇槍及試槍,
幾條友好似第一次睇槍咁,有點興奮,
因為一來槍既質素比當好左,
二來價錢亦俾馬記吸引:
一樣價錢,日本貨槍身用塑膠,
港貨CA出品大多用上金屬槍身喎!
就係咁攪到大家心痕痕又想玩番War Game.......。

〈動畫〉
先個排我老Blue睇完套ZEGAPAIN之後,
跟住尋晚開始睇套新野﹣甲賀忍法帖。
睇左頭三集,覺得劇情好緊湊,絕無拖戲,
畫功細緻、動作凌厲,好過癮!!

〈投資〉
工行1398終於27日上市,
恆指及交投都破哂記錄!
可惜呢D野都唔關我老Blue事,
因為我一手都抽唔到,
但自己又唔喜歡起市場到追貨。
結果,乜到無做睇戲算數,
但係,現水平係咪高處不勝寒呢?

Blueman

1 Comments:

發佈留言

<< Home