老Blue日記

星期二, 10月 17, 2006

Olympus的堅持

2006年10月17日
丙戌年八月廿六
凌晨

〈相機〉
前個輪我老Blue起Blog到有提過自己之前對Pentax K10D有興趣。
可惜自上網見過官方樣本後,
對呢部未上市既新機有所保留。
因為自己都係對柯達既sensor鐘情多D!

工友馬田知我老Blue早前因K10D而想放手頭上O記E-300,
佢老哥亦熱心咁好快幫我找到買家(註:馬田亦係O記E-300用家)。
可惜,我亦因K10D樣本而hold住放機意願,
唯有起到再次同佢講聲唔好意思。

前個幾日,
呢位工友馬田因家人有喜事,
負責做攝影工作事宜。
佢因為呢單野仲問左佢D朋友借左部O記E-1映相,
尋日開工見到佢,我老好奇問佢個日映成點呀?
佢就好高興咁同我講,
部E-1好正呀,如何如何好用!
聽佢咁講似乎對O記好滿意兼支持添。

但係自己對O記又愛又恨!
愛佢呢個品牌品質無懷疑,
恨佢呢個品牌發展跑輸大市。
攪到自己成日想加碼買D好D既鏡頭,
但礙於O記前景唔明朗,
遲遲唔敢郁手.......!
不過自己唔等到等左咁耐,
唯有睇埋出年年頭,
O記既E-1後繼機出唔出到?
另外,富士新旗艦“蛇5“(Fujifilm S5 Pro)樣本及定價如何,
先至決定需唔需要轉會吧!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home