老Blue日記

星期三, 11月 22, 2006

食蛋唔食蛋?

**砌左大半既MG模型﹣ZETA plus C1**

**起香港大家生活??忙忙,係咪有時候坐低透一透呢?**


續2006年11月22日

〈時事〉
唔知點解香港耐唔耐就會出現D食物安全既新聞。
呢期當然係蛋及活魚又話有蘇旦紅、孔雀石綠呢D致癌成份既化學物質!
問我老Blue驚唔驚?
無得好驚喎,
又係個句,該死唔得病!
不過,呢類國內有問題既食品,
俾我感覺係國內一部份不良商販,
可以為左蠅頭小利,
加D讀書都未必會讀到既化學品落去食品做加工。
我老Blue真係好佩服呢D人,
如果此等概念用於正途,我國科研技術豈止如此呢?

〈模型〉
今日,除左上網了解下股市外,
主要節目當然係砌模型,
尋日開左盒﹣MG C1,
砌左成晚,只係砌左一大半,
砌到手指頭都「掘」哂先收手!

另外,網上終於有消息關於MG第100款已經公佈左,
結果係好多人期待既Hi Nu-Gundam,
不過,初見草稿外型同原著有D出入,
眾網友有讚有彈啦!
我老Blue就好有興趣呢隻MG,
但係,自己既MG存貨中,
隻MG-Nu Gundam仲未動工喎!?

Blueman

1 Comments:

  • At 23/11/06 1:01 上午, Anonymous 匿名 said…

    唔係講笑﹐我仲有上一代既zeta plus C副模型﹗個時稔住砌成飛機型態﹐當正飛機咁整~

     

發佈留言

<< Home