老Blue日記

星期六, 11月 11, 2006

Leica M8

2006年11月11日
丙戌年九月廿一
中午

〈個人〉
尋晚我老Blue食過藥後,
大訓一場,足足訓左成十個鐘。
的確精神左好多!

〈相機〉
自九月Photokina,Leica公佈左其下第一部M系數碼版﹣M8之後,
坊間除左有人討論呢部機既售價只會天價,
當時有傳M8售價達五千歐元咁誇!
其餘絕少見有關消息傳出;
相反賓記部K10D就好多人講!

尋日,我老Blue上網睇到原來M8已經到貨。
報稱售價比傳聞低,
但係都要收港銀三萬五左右!
三萬五係咪天價?
我覺得唔係,點解?
見網上好多影友心目中既Dream Camera,
不外乎兩部﹣C記1Ds或D2X之類既“宏願“。
雖然SLR(Single lens reflex)及RF(Range Finder)係兩樣野,
不過,殊途同歸兩者都係影像記錄機器。

我老Blue點睇呢部M8?
答案係好有興趣!!
理由好簡單,佢同E-300都係用Kodak CCD......。
兼且自己由菲林年代,
最滿意既裝備配搭係:
Contax N1 一機兩鏡加Contax G2 一機三鏡。
以我老blue個人經驗,
兩者各有各優缺點。
SLR好處用於精細作業,及長距離拍攝,
缺點係如果擁有大光圈鏡會做成攜帶不便;
至於RF好處係機身輕巧,及廣角鏡比較有利。
但係計自己邊個用得最多,
答案係Contax G2!
原因係機身體積相對N1細好多,
一機三鏡重量不外乎大約1kg左右,
成為去旅行不二之選,
出外拍攝好多時外人誤為?瓜機,
由其係人文或紀實攝影,
大多不以為意,無咁矚目,出來效果比較自然。
當然自己隔離唔好有朋友?住部1仔或D2啦.....!

不過,以價論價,
呢部M8並未去到我老Blue好有衝動就去買。
但係想攝影數碼化下玩高質既奶鏡或菜鏡(無錯!Zeiss有一系列叫 Zeiss Ikon ZM Lenses),
甚至現役既Voigtlander福倫達鏡系都有提供Voigtlaner VM Lenses鏡選擇!
M8係不二之選。
問題係部機既入場費咁解!?

M8對我老Blue只屬於可以up-grade相機之中,
可以考慮類別而已,
O記E-300配奶記M8係一個不錯既組合,
有待相關報告.......。

Blueman

2 Comments:

  • At 14/11/06 6:59 下午, Blogger pcheung said…

    4皮野都係天價lor,小弟寧願買架綿羊仔玩(小弟有綿羊牌,heehee),其實RD-1s都唔錯,係像素低d,blue兄都可以think think

     
  • At 15/11/06 4:45 上午, Blogger Blueman said…

    哈哈!今時今日大拿拿拎4皮野出來買相機,
    的確係有D過份兼且要有無比勇氣先得。
    不過,叫做俾過目標自己努力賺錢先至好買,
    希望到時唔會出到M9啦!

     

發佈留言

<< Home