老Blue日記

星期二, 4月 24, 2007

偷閒一小時




2007年4月24日
丁亥年三月初八


〈咖啡〉
自從今年農曆新年,我老Blue屋企樓下開左間「大X活」快餐之後,
已經絕少幫襯附近去開個間茶餐廳囉!
因為「大X活」賣既即磨咖啡又平又合我口味,
加上以前去個間街坊茶餐廳,
入面好多茶客多數係D老街坊,
佢地入去並唔係歎茶,
而係想同D街坊聚舊或者打下牙較咁......。
如果想收集下街坊有乜八卦、波馬情報,
無錯,你揾啱地方嘞!
但係,如果好似我老Blue咁,
一訓醒之後,想靜靜地咁歎杯提神咖啡兼且歎下一個鐘頭報紙嘅話(下午飯市另計),
家陣樓下間「大X活」反而俾到我要嘅要求喎!
可能D老人家唔多Like走年青人路線既快餐店卦?

呢個係我老Blue最近其中好享受既樂事。
本想仲有其他閒話想再起到講下、分享下,
不過,由於時間關係,
希望第日可以有機會起到再談。

Blueman

標籤: ,

0 Comments:

發佈留言

<< Home