老Blue日記

星期一, 12月 17, 2007

婚宴.賓客

2007年12月17日
丁亥年十一月初八


〈婚宴〉
噚日(12月16日),
公司有同事「公主」于歸之喜,
嫁得好人家,公司同事紛紛興賀。
其實我老Blue起公司咁多年,
有關嘅飲宴不下十幾廿次,
不過,今次去飲俾我感覺開始有啲轉變。
點解咁講呢?
事關以往公司有飲宴,好多同事或朋友除咗慶賀當事人外,
餘慶不離隊酒及賭博之類表面好似好應該嘅活動。
但係今次去飲好罕有地開席前好少有打牌,
入席以往有同事唔理主人家講話,你有你講我有我玩十三張,
有啲唔尊重主人家,
仲覺得好應該咁.....。

今次唔同囉!
居然無同事或工友入席後,
再無人玩十三張之類嘅玩意,
反而好多朋友帶咗相機賀慶,
連一直以打牌為首項興趣嘅工友﹣阿良亦「轉型」玩相機,
攪到入席之後,一邊食一邊映相相當有氣氛!
而我老Blue雖然無帶相機入場,
但係都用咗部iPhone映咗唔少相,
仲即時俾工友分享瀏覧,
娛己娛人一樂也!

Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home