老Blue日記

星期五, 4月 04, 2008

曼谷四日三夜


2008年4月4日
戊子年二月廿八(清明)


〈清明〉
是日清明,
自己好少可起清明正日放假,
適逢呢個禮拜放大假,
可以同屋企人正日祭祖。
以往係正日前後抽時間去,
不過,見過今日之後好似同全香港人做同一件事,
感覺閒日去的確舒服好多,
祇少唔會難為老人家頻撲....。

〈曼谷〉
我老Blue前個幾日趁有大假,
同朋友J去咗曼谷幾日玩。
原本打算休休閒閒就算,
雖不知同行朋友J話呢幾日曼谷有車展,
叫我借部「士啤」DSLR俾佢一齊去映相喎!
出發前上網睇過當地氣温會好熱,
仲要係每日氣温高達三十幾度,日日勁猛太陽曬到暈咁劑!
同行朋友並唔算係攝影發燒友,
所以叫佢到步第一日跟我出去映吓相,
順便熟習吓部DSLR點用都好,
第二日先至去車展映比較理想。
但係對佢嚟講咁熱嘅氣温之下週街映相,
的確係有點折磨.....。
朋友J跟我老Blue第一日行咗一個下晝映相,
已經有啲頂唔順,
話映完相之後雙腳好似唔係佢喎,
想放棄第二日拍攝車展咁劑!

但係自己第一日映相就幾滿意嘞!
因為我老Blue帶咗新玩具E-3去映相嘛,
效果及心情都靈舍唔同。
呢一日嘅攝影劣作已上載於個人相簿Bangkok Snap內,
有興趣嘅朋友可click入,歡迎瀏覧及留言。

究竟朋友J有無跟我老Blue去咗車展及再去其他地方映相?
待續....。

Blueman

標籤: , ,

0 Comments:

發佈留言

<< Home