老Blue日記

星期五, 7月 04, 2008

生活模式改變中....


2008年7月4日
戊子年六月初二
上午

〈閱報〉
噚日為「信得過報」報慶三十五週年,
亦係其網上版登場日子,
我老Blue呢幾年都係其讀者,
梗係第一時間登記做付費會員,
原因無他....新會員收費有優惠價,
圍埋每日個二銀錢比出街買仲要抵嘛!!

當自己由買報紙嘅習慣變做上網睇報紙,
處理財務唔駛再去銀行,
上Facebook聯絡舊朋友,
亦可以自己起個Blog舒發自己嘅感受等等!
不得不承認電腦或網絡已經完全進入好多都市人嘅日常生活....。
世事常變幻!
咁嘅生活模式究竟係好事定壞事真係攪唔清楚,
或者根本無嘢係好定壞?
只要接受或抗拒!
我老Blue性格唔太抗拒新事物,
反而對新事物好有興趣就真!

不過,家陣自己生活不經不覺對電腦或網絡越嚟越依賴就真,
是但一樣有問題我諗個日都幾麻煩下!
情況就好似最近我老Blue有位老「朋」咁,
佢老哥對電腦基本知識唔算太高,
無奈部腦得閒無事就玩佢一嘢(可能係部腦中毒太深唔為意),
上上下網有時「呆」咗起度,
連佢都呆咗起度,
可惜我老Blue用Mac機幫佢唔到.....。
攪到呢位老哥對呢亭認為係「高科技」有抗拒嘅心態!

世界不斷改變,
做人亦只能跟住潮流改變....。

Blueman

標籤: ,

0 Comments:

發佈留言

<< Home