老Blue日記

星期三, 10月 22, 2008

突破四千關口




2008年10月22日
戊子年九月廿四


〈相簿〉
今日我老Blue日記嘅標題叫「突破四千關口」,
大家唔好誤會我老Blue起度講緊股市喎!
而係好高興我嘅個人網上相簿Blueman Photo Album
入面上載嘅爛相已經終於突破四千張關口,
累積總數達到4006張!!
自己對呢個相簿有一份感情起度,
雖然呢個相簿建立嘅時間只有三年幾,
但係記載咗我老Blue呢19年嘅爛相記錄。
一生人唯一保持最耐嘅興趣就係攝影,
儘管自知攝影上功力有限,
但係每次攝影後見到作品嘅成功感或挫敗感,
不論街頭相、女像相、旅行相或者同朋友歡聚嘅相片記錄,
事後睇返或隔一排睇番都其樂無窮,
我諗呢樣就係我到依家咁鐘意映相嘅原因。

起呢十九幾年映相嘅歷程中,
亦體會唔少香港影友嘅心態及相機發展嘅高低潮,
其中早年嘅時候買一部單鏡機真係唔容易,
我等低下層平民要儲好耐先至買到一部二手單鏡機,
同今日DSLR普及化不可同日語囉!
所以養成一種每次映相都會好好珍惜拍攝機會。
但係今日時代唔同囉,
家陣我老Blue呢套對攝影嘅體會,
可能俾時下嘅年青人取笑為「老套」都未定!?
亦試過有一期相機由菲林相機開始走到極限,
而數碼相機又未成氣侯,
身邊真係揾唔到一個映相嘅影友,好孤獨。
到近年又多咗好多好多影友加入,
呢份心情絕對非筆墨所能形容!

最近公司多咗好多工友加入DSLR行列,
當中唔同年紀都有,
不過,有個共通點係新加入嘅中坑新影友,
拍攝心態往住比年青嘅工友積極同投入。
呢班中年工友玩攝影佢地會不斷練習拍攝,
事後亦會問人意見,
係一個好嘅開始!
相反某部分年青工友初玩攝影,
一開始接觸DSLR往往會問點樣一開始映到靚相?
我答:無!映多幾百張再問吧!
興趣係培養出嚟,
一旦行㨗徑就會無哂趣味,
更何況攝影何來㨗徑呢?

Blueman

標籤:

2 Comments:

  • At 23/10/08 12:34 上午, Blogger anf said…

    我都想加入(不過一路都無), 始終都係唔想拎住咁大台架生..

     
  • At 23/10/08 7:50 上午, Blogger 火鳥 said…

    原來藍兄影相經已十九年有突,犀利犀利!恭喜突破四千大關!加油!上万張指日可待!

     

發佈留言

<< Home