老Blue日記

星期六, 9月 27, 2008

「朋友」降臨!!



2008年9月27日
戊子年八月廿八


〈動畫〉
Macross Froniter終於起前日隨著第25話正式完結。
我老Blue睇完之後覺得呢套動畫投入嘅資源都好大吓!
有CG嘅空戰、華麗嘅角式造型、精密嘅機械設定及超多嘅原創歌曲,
理應好滿足到我呢亭動畫迷。
但係唔知點解睇完成套動畫其實唔係太欣賞,
可能係故事去到中後期,
發展到兩個女主角大玩「紅白歌唱」比拼,
自己有啲投入唔到....。
不過點到好啦,一齣完咗又到下一齣,
跟住落嚟我老Blue要追嘅動畫就係「Gundam OO」第二季啦!!
超期待......!!

〈電影〉
前日我老Blue同朋友去咗睇「20世紀少年」電影版第一集-「降臨」。
由於自己的確好喜歡呢本原著漫畫,
所以上畫第一日就去睇!
以往好多由漫畫改編成電影嘅例子,
太多數同原著某程度有若干出入,
所以今次入場自己唔會抱好大期望,
只係因為我係呢本漫畫「粉絲」關係罷了!!
日本電影公司「東寶」諭為55週年紀念作,
呢套話係日本電影史上最大投資、演員超過三百位咁誇張嘅宣傳,
更分三集上映!
令我未入場更加驚呢套嘢會拍得唔好....。

結果,雖然套戲有成兩個幾鐘咁長,
但係出乎意料套戲不論故事、人物造型、對白、場口百分百跟足原著,
係我老Blue睇咁多漫畫改編電影當中,
唯一一套係跟原著拍攝嘅電影,
其中最欣賞係人物造型,
除咗演員同原著漫畫神似外,
最難得係咁多個⻆式連童年版及中年版選角都同原著極之接近,
呢樣嘢係唔係電影公司或導演可以隨意用錢或特技做出嚟!
而係用心去挑選演員個份執著。
不過,由於電影時間所限,
會令到故事人物個性表達唔夠,
只能夠盡力跟原著交待劇情,
感覺有點單薄,
呢樣係改編漫畫唯一的失色嘅地方。
如果問我老Blue對呢套滿唔滿意?
對睇過原著嘅我嚟講就好滿意,
但係如果未睇過原著嘅朋友入場就恐怕對複雜嘅劇情難以消化。
我就好期待呢套戲出年上映嘅第二、三集,
仲有有興趣入場嘅朋友,
記得要睇到尾!
因為除咗有「健次之歌」外,
更有下一集精彩預告!!

Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home