老Blue日記

星期四, 12月 01, 2005

紅事、白事

2005年12月1日
乙酉年十一月初一
凌晨

〈相機〉
是夜,上DPREVIEW網站,
Pentax發表新鏡頭﹣DA Fish-Eye 10-17mm魚眼變焦。
有點換湯不換藥既感覺!
希望Pentax積極及投放多D資源落去,
因為我老Blue覺得Pentax品質不差,
無奈形勢及技術落後大市,
DSLR級別俾我老Blue覺得無乜個人之處?

〈個人〉
今日返工收到工友豪喜帖,恭喜恭喜!!
講起紅事令我老Blue諗起我工作既部門。
唔知其他朋友、網友工作於外資公司有冇呢個習例?
公司雖為外資,但我老Blue工作部門既地方比較傳統,
有不成文規矩,但凡紅事、白事一律可申請事假。
紅事者,如有同事要其做兄弟或姊妹,當日可酌情安排放假。
白事者,工友會湊集「帛金」投入一個有當事人名稱的「雞皮紙袋」(俗稱‘開袋’),以表心意。

但好多時候,同事之間有幾好交情?
紅白二事或多或少可以反映出來!
有因必有果............

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home