老Blue日記

星期六, 1月 07, 2006

火武耀揚

2006年1月7日
乙酉年十二月初八
凌晨

〈漫畫〉
今日天氣晚間跌到八、九度,一個凍字。

我老Blue老粗一名,無乜墨水。
由細到大,好鍾意睇漫畫,不論港產或日本都好大癮。
依家出左來打工,一樣咁大癮。
不過已經無先個幾年乜漫畫都買,因為一本港柴都要成十四銀架。
而家只係淨係追兩本就算,其他由同事代為「分擔」!
邊兩本?就係「火武耀揚」、「耀武揚威」呢兩本江湖漫畫。

以前自己未睇過,都幾抗拒下,印像中唔係拳頭就係忱頭,亳無劇情可言。
但自從三年多前,起公司見到一疊「無人認領」既火武及耀武,
「好奇心」「立」左幾期來睇,發覺有D改觀?
無錯!係拳頭加忱頭,
畫功不過不失,最正係D劇情編排及有好多精警、警世對白!
睇得我好過癮,有時仲幾感人。
尤其三年多前個期講食團年飯,
年多前個期,講耀揚趕返香港送殯。
都睇到我老Blue幾乎眼濕濕咁濟!
自我「引入」呢兩本奇書之後,各工友叫好叫座,欲罷不能。

今期又有精警對白,我都覺得幾有意思!
【莫因善小而不為,莫因惡小而為之】

唔好輕視一件事情既後果,
因為今日,所以明日,循環也。
呢兩年人和事,我老Blue有所體會!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home