老Blue日記

星期三, 3月 15, 2006

驃叔金句

2006年3月15日
丙戌年二月十六
凌晨

〈金句〉
14日早上,睇生果日報方知道董驃13日晚出殯。
驃叔係我老Blue心目中其中兩位值得尊敬既老人家,
另外一位就係已故既霑叔﹣黃霑先生。
兩位都係以敢言、有才華見稱!

見生果日報附錄有關其家人製作的紀念冊收錄的金句,甚覺有意思,
現抄錄如下,籍此與大家分享。

【人生篇】
急事,要慢慢講。
大事,要清楚的講。
小事,可幽默的講。
無把握的事,要謹慎地講。
無發生的事,不要亂講。
做不到的事,別隨便講。
傷害人的事,不能講。
討厭的事,小心地講。
開心的事,睇場合講。
傷心的事,不要見人就講。
別人的事,最好唔講。
自己的事,聽聽自己的心怎樣講。
現在的事,做了再講。
未來的事,未來再講。
如果對我有不滿意的地方,請一定要對我講。
樂不可極,樂極生悲。
不勞而獲無道理,勞而不獲無天理。
交一友要千言萬語,失一友只三言兩語。
富貴如浮雲,得失不須記。

【賽馬篇】
我係董驃你唔係,我講馬,你一定要聽。
唔賭會病,賭就無命,惟有賭細D吊住條命。
無料既人無人扶得起,有料既人無人?得低。
馬重未必係肥,輕左亦未必係瘦,肥瘦輕重根本係四件事。
賭馬屬於偏門,偏門又使乜講道理。
馬房贏馬贏錢係天公地道,輸馬贏錢就天理不容。
買馬唔好信練馬師,要信緣份兩?字。

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home