老Blue日記

星期六, 4月 01, 2006

法國學生示威一談

2006年4月1日
丙戌年三月初四


〈工作〉
尋晚,我老Blue返通宵。
其間,我開著PMP聽MP3,邊做邊聽。
呢更拍住同事﹣張仔,佢就聽收音機,各自修行。
其間,佢聽到法國大學生因為新法廿六歲以下,可以兩年隨時遭僱主解僱一事。
大表同情學生兼痛?此「惡法」,勞氣非常!

佢問我老Blue點睇?
我亦都好同情班學生,
不過,自己亦經過呢個年紀,
雖然唔知道法國個邊褔利去到乜野地步,
但係,好細細個出來打工知道一樣野,
自身工作本份做得好,做老細未必會加你人工,但係佢會驚你走!
自身工作推閃?側側膊,係老細都想抄左你啦!

但係以張仔幾廿歲人,做野無問題。
不過有兒有女兼供緊樓,
入左公司成十幾廿年,出邊乜野世界轉得咁快,
我老Blue相信佢唔係咁了解?
加上性格守舊抗拒新事物,的確或多或少產生危機感!
不過,奇怪係工作上叫佢上網睇資料又話公司無培訓(乜上網要培訓架?)!
返夜班佢就識上網睇波盤?神唔神奇!

自己年近四十,希望遲D唔會好似佢咁既心態就好啦!
惟有睇多D Keroro,心景年青D啦!(定越來越幼稚左?)

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home