老Blue日記

星期五, 3月 17, 2006

16 Block-衝擊封鎖線

2006年3月17日
丙戌年二月十八
凌晨

〈電影〉
尋日(16日),我老Blue放假。
行過旺角戲院方知道電影"16 Block"(衝擊封鎖線)上畫,
自己走左入去睇!
點解會睇?因為自己都幾鍾意Bruce Wills呢位演員。
起好多年前,有電視英文台播過一套劇集叫“MOONLIGHTING",
中文好似叫鬼“月滿俏佳人“咁上下。
個陣呢位仁兄仲未紅,我已經好欣賞佢帶有幽默感既演技。
跟住仲記得佢第一套擔正做主角就係"Die Hard",
由輕鬆喜劇轉型成為動作英雄。

講返呢套"16 Block“,之前睇Trailer及介紹都大概知道係一套警匪片,
Bruce Wills今勻再拍Die Hard導演李察當納,
緊湊動作及劇情計算已經係我老Blue入場前期待之中。
結果.....比我預期仲要好睇!!
雖然無Die Hard誇張駁火場面,但俾我好實在既槍戰feel!
今次Bruce Wills為左演活角式,仲增肥扮演一個中年、有腳患兼且有酒癮既老察骨,入木三分。
點樣為公義孤身同成個紐約警察分局對抗,時限為118分鐘。
故事編排難度我覺得比Die Hard更高!

如果你喜歡有劇情既動作片,
呢套16 Block值得入場!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home