老Blue日記

星期一, 5月 15, 2006

策畫者、開發者、使用者

2006年5月15日
丙戌年四月十八


〈系統〉
5月14日,是日母親節。
我老Blue呢日都係要返工,所以早一日同屋企人一齊慶祝。

放左成過禮拜假期,今日返夜即刻出事!
不過並唔係我老Blue,而係公司個電腦系統。
我未見過咁多大袋(部門高層)企左起我工作既Section,
跟住毛工友細語道曰:部門今日開始行新系統,但係由今朝六點幾hang到依家(當時為傍晚六點鐘)....!
平時呢個Section處理一份貨單時限唔超過一小時,
咁....今日由朝hang到晚,咪....好大鑊!

到我夠鐘收工當然仍然未攪掂啦!
好友﹣5工友接更個刻,最新指示係有機會還原用返舊系統。
乜依家先諗?唔係掛!

我老Blue唔識乜野電腦系統編寫,
但係覺得工作系統平台上有乜大更改,都應該多番測試先推行!
及如果推行期間有乜意外,有無Plan B?
可惜,今日乜Plan B、Plan C都無,未經詳細測試話行就行,
咁就似乎太冒險囉!
究竟係策畫者過份信任系統開發者,還是開發者過份自信呢?
但係只知道今鑊累到我地呢班使用者.....!

〈模型〉
5月15日,下午。
今日我老Blue放假到旺角下午茶,
剛巧撞到前工友﹣阿寒起模型鋪走出來,
二話不說,帶左佢去飲茶。
原來最近阿寒都玩理模型,乜呢排真係興玩模型咩?
不過,佢買買埋埋都未動工!
茶後,我繼續起旺角行街。
無耐,阿寒來電話我屋企個頭間玩具鋪見到MG-Ex-S GUNDAM,
開價極之抵買,比市面平兩成咁多。
無理由唔買,兼且仲幫好友﹣5工友買多盒!
就係咁,今日又買多盒MG模型「存倉」囉,
不過,相信呢盒應該會無咁快砌,
因為呢盒MG被譽為史上最Q複雜既MG模型.....。
單係計部件有成三十多塊咁多!(一般MG若為十三、四塊左右)

〈音樂〉
除左買左盒MG外,
今日途經旺角CD鋪,聽到有隻歌唔錯,入去問呢位女聲係乜水?
原來呢位係國內女聲叫“施艾敏“,
把聲真係好吸引,
於是買左佢第一隻CD返屋企慢慢品嘗。

晚上,九點幾,天文台話聽日會橫風橫雨喎!
據聞,公司個系統都依家未攪掂,一樣橫風橫雨。
天有不測之風雲....。

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home