老Blue日記

星期三, 5月 10, 2006

等待CS3

2006年5月10日
丙戌年四月十三
凌晨

〈電腦〉
前日收到鮑工友消息,
佢話已經成功咁砌左部四千幾蚊既Intel 4激既PC,
裝左個MAC OS 10.6落去喎!
可喜可賀。
佢問我有無興趣?我老Blue梗有興趣!
祇但係我問鮑工友,CS2行唔行到先?
佢答話由於CS2 MAC版並未支援Intel蕊即Universal Version。
所以我老Blue一定等埋CS2有新版本全面支援先出手未遲!
期待.....。

〈模型〉
5月9日凌晨,
經過一晚通宵,
終於完成左隻MG版吉姆改。
雖然某部份因為枝噴筆問題導致顏色有少許唔暈巡,
大致上出來效果,自己都算收貨!
由於隻吉姆改兩隻腳可隨意拆除外面裝甲,
展示出腳部內部結構。
因此,自己特別起雙腳內骨架花左好多時間上色,
淨係滲黑線、內骨架上色及做舊化,
足足花左我五、六個鐘頭咁厲害。
家陣隻吉姆改半邊腳無裝甲懶型咁擺左起個櫃架到「展覽」緊!

今日,用左我大半日組合左隻新MG:MS-14A GELGOOG,
時間及組合都比想像中容易,
姿勢及造形都好細緻。
不過,我仲未諗到點配色?

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home