老Blue日記

星期六, 5月 13, 2006

第四個MG完成

2006年5月13日
丙戌年四月十六
下午

〈模型〉
凌晨三點幾,
我老Blue終於起呢長假完成左自己第四個MG模型-MS-07B GOUF(老虎)。
前日為呢隻老虎噴完色之後,
本有期望會有好效果。
可惜,滲線及內結構上色之後再重新組合,
有D失望!

事緣製作呢隻老虎由於其裝甲可拆件,
噴色好自然分件上色,就起呢到出事!
分件噴色最容易出錯係有D邊位會有機會噴漏左或者上色噴薄左而自己唔察覺?
結果,最後組合時候先發現有D位出現陰陽色,
唔係咁協調。
不過好彩係D細位,唔算好影響整體格局。

總括來講輸經驗,
亦得到一次經驗,下次同一色調既組件應該假組一次過上色,
咁樣會比較保險。

好彩,點解我老Blue到依家都係砌D老茄角式就係輸得起!
RX-78-2/MS-07B-3等我夠經驗值先郁手。

〈個人〉
講下講下,今日係我老Blue呢個長假最後一日。
自己從來未試過咁樣過一個長假起屋企砌模型,
幾乎晚晚砌通頂,
感覺辛苦過開工....!(一笑)
令我諗起英國女歌手-JEM一首歌-24。

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home