老Blue日記

星期一, 7月 17, 2006

財政自由

2006年7月17日
丙戌年六月廿二
下午

〈財政〉
尋日,我老Blue返晏。
剛巧又碰到公司電腦系統Down左。
我地做資料輸入員最怕就係呢科野!
公司當然四圍找人加班啦。

一年前,我就渴望加班,因為個陣我仲負債緊,好需要錢銀週轉。
偏偏公司舊老細行緊縮政策,唔放加班費!
求人不如求己,唯有學公司咁行緊縮政策啦......。
2006年開始,自己財政得到改善,
反而想多D時間俾自己!
唔想一世做人牛馬嘛。
加上開始學會開源節流,自己亦開始為日後生活打算,
每月將閒餘消費蓄起作投資之用。
雖然金額數目唔多,總算按步就班,
始終投資同投機唔同,自己投資作中、長線發展,
短期波動對自己影響唔大。

雖然,現階段仲屬起步階段,
但係已經比其他同事及工友幸運,
祇少自己有盈餘作投資,
佢地仲好依賴公司俾O.T.出來作生活或娛樂上既補貼。
開始感覺到財政自由既好處,
就係多左時間俾自己做自己喜歡既事!

不過,當然生活上簡單D、知足D,
應付到日常開支已經好夠,量入而出。
如果好似有D朋友咁下下要大魚大肉、夜夜笙歌又話衣著入時,
咁就多多人工都唔夠駛啦,老友!

原來,砌模型真係慳到錢架!
自從上年年尾開始砌模型咁,
一副模型想要砌得好,工具好緊要,但祇屬一次性開支,
其餘就靠心機及時間,
結果,往往為左攪好一盒模型,
閒閒地攪你十日、八日,
加上一副模型連油雜項加埋只不過佰零二佰左右。
無事出街少破財嘛!
我相信一個成功既投資者,首先要學習耐性及面對孤獨.....。

〈模型〉
今日我老Blue放假,聽日返夜。
有足夠時間學習耐性及面對孤獨咁去砌模型囉,
如無意外應該會為隻MG卡碧尼上色,
再有時間會盒新MG砌下既!
最近公司譚工友話完左世界杯會砌番模型喎,
早排亦好有熱誠咁去左模型鋪買左D砌模型既工具準備開工,
希望佢唔會三分鐘熱度啦!

砌模型﹣可以訓練耐性及面對孤獨。
玩攝影﹣可以培養視野及觀察力。
不過,兩者都要長時間先至有成果.....。

Blueman

5 Comments:

  • At 18/7/06 9:48 下午, Blogger pcheung said…

    blue 兄有無睇Z Gundam movie 版,原來幾好睇的,特別係新加果D片,MS戰好有迫力!

     
  • At 19/7/06 3:57 上午, Blogger Blueman said…

    Cheung兄,
    我都有睇過Z Gundam電影版,
    不過只限於第一集啊,
    點解會睇得一集?就係因為新加入既片段正過原作好多好多倍。攪到好無癮咁囉!
    所以我就好期待Seed電影版,強調繼F91之後全新畫面喎!

     
  • At 22/7/06 10:40 上午, Anonymous 匿名 said…

    on 9

     
  • At 22/7/06 6:57 下午, Blogger pcheung said…

    wa..依條友要話人都唔該留個名呀,等我可以xyz返佢呀ma

     
  • At 24/7/06 1:42 上午, Blogger Blueman said…

    Cheung兄,
    有心。小事!

     

發佈留言

<< Home