老Blue日記

星期日, 7月 09, 2006

Alclad II黑光底油

2006年7月9日
丙戌年十四


〈模型〉
今朝我老Blue收通宵,撞正返屋企途中落雨兼無帶遮,
幾狼狽下....!
夏天最怕呢亭失魂雨。
晏晝訓醒之後,拿拿聲開工噴模型,
用左一晚既時間,居然破哂以往既紀錄,
一口氣全部部件噴哂!
除左製作流程改善左之外,更重要既係尋日,
自己有提過出左去買左D金屬油,
其中包括一樽專為美國Alclad II金屬油既原廠黑光底油。
質感極強兼易上色,效果唔錯!

我諗過多兩三日所有部件乾透後,應該可以做後期工夫。
不過,聽日開始放兩日假,
無理由無野做架?

諗下開邊盒MG好呢?
連續砌左兩盒高達,係時候揀自護系玩下!
沙漠渣古還是卡碧尼呢?

〈世盃〉
經過個多月既激戰,
今日世界盃終於到左終極爭?﹣法國對意大利。
我老Blue開波咁耐影響對我好輕微,
反而公司一眾工友就辛苦好多!
好多工友連月來,捱更扺夜,日日好似返兩更,
好似工友﹣檬記咁,平時少返通宵,
尤於多晚通宵睇波,一雙熊?眼咁開工。
又好似工友﹣恆仔咁,呢個月身形暴漲左唔少!!
希望過左今Day,大家可以過返D正常生活,
不過,我地工作輪班制,其實都唔常得好多.....!

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home