老Blue日記

星期六, 8月 19, 2006

網上訂製攝影集

2006年8月19日
丙戊年七廿六
下午

〈相集〉
尋晚,我老Blue如常咁上網遊盪。
透過網站「老地方冰果室」得知台灣有心人開發網上訂製攝影集。
仲要回應香港區網友訴求,可以提供郵購服務。
實為一大喜訊,呢樣野我老Blue渴望左好耐,
早起Apple CEO史提夫介紹OS-X及iPhoto 5既時候,
已經有示範左呢?功能,
深深吸引我老Blue。
可惜事後先知呢樣透過iPhoto自訂相集只限於北美及歐洲用戶,
其後日本本土亦有類似服務提供給當地人。
我老Blue好努力起網上尋找香港或國內有無類似服務,
最終不果。

今次台灣網站hypo推出呢個網上訂製影集服務,
同樣係透過iPhoto自己編輯想要既一堆相片,然後Click入攝影集(當然預先裝上既Hypo Plug-in),
咁就可以好簡單編輯,跟住用信用卡過數交易。
至於價錢一本平裝版二十頁計,香港區連郵費大約590台幣(相當於港銀$130左右)。
價錢同北美及日本成本價相約,可算合理。
如果有朋友係用Mac機既,
而又有呢方面興趣可以諗諗。

我老Blue興趣就好大,
第一時間就諗住同堆MG模型做番本「高達MG模型攝影集」。
不過,現階段由於完成MG作品有限,
等砌多幾個MG,映埋相試下整本都唔錯。

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home