老Blue日記

星期四, 11月 02, 2006

提款卡

2006年11月2日
丙戌年九月十二


〈銀行〉
今日係我老Blue假期既第五日。

假期前一日,到銀行提款機提款既時候,
部櫃員機鬧我老Blue張提款卡有問題,
由於當時係夜晚,
唯有打電話去銀行了解下。
銀行查過我戶口無問題,
相信係卡上既磁帶有問題,
建議我做補發新卡手續,
不過,要等祗少四個工作天先到分行領取新卡,
?!咁我老Blue咪直係呢幾日要提款既話,
就要拿住本紅簿仔同一大班阿公阿婆排隊?錢駛......?
自從有左提款卡及網上理財之後,
我老Blue已經好少入銀行排隊囉!

對上個次都係今年夏天同家母攪佢個戶口先至排隊,
仲要足足排左九個字先到櫃位,
排隊期間發覺好多都係剛才所講以上左年紀既長者居多,
理由大家都明白!

亦因為咁樣,我今日去銀行補發張新卡先至有錢用!
好彩之前抽唔到工行,可以起投資戶口抽番D錢用下,
如果唔係下下都要去銀行排隊都幾頭痕下。

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home