老Blue日記

星期日, 4月 29, 2007

GUNDAM THE ORIGIN 14



2007年4月29日
丁亥年三月十三


〈漫畫〉
今日我老Blue收工途經書報攤,
終於見到新一期「機動戰士Gundam The Origin-14」出咗!
唔覺唔覺呢本嘢對上一期已經好幾個月嘅事,
日本漫畫始終唔同港產漫畫以快行先,
佢地文化喜歡慢工出細貨。

睇完今期,故事亦都回顧到「主角」馬沙(從呢本新著,作者﹣安彥良和,好刻意寫馬沙多過阿寶咁)既0079前既故事將會告一段落,
一段原著動畫無交待既補完劇情,
下期應該入返故事應有嘅後半部,
睇到第14期,覺得大師級既安彥良和手底下既原著高達故事更加有血有肉,
或者重新修定關係啩?
覺得呢個故仔幾大時代,
不過,唔知漫畫完咗之後,
Sunrise及笨大會唔會出過套新著動畫呢?
感覺可能性好高......。
(潮流興翻抄嘛!)

Blueman

標籤:

4 Comments:

  • At 30/4/07 9:49 上午, Anonymous 匿名 said…

    絕對有可能動畫化,難得大河原又修正過晒d設定,順便可以推出新版MG,最頭痛係邊個做動畫監督,富野老賊跟gundam 跟到怕,安彥都未必咁有魄力,搵第二個跟又唔識畫安彥風格公仔,聽聞電影版Z Gundam有幾個重要幕後,被富野老賊大罵:你畫的線條是死的!

    不過,只要笨大肯出多d錢,就萬事有商量啦!

     
  • At 30/4/07 5:45 下午, Blogger Blueman said…

    最同意張兄一點係笨大為咗出模型,
    等Seed熱潮冷卻過後,再出Gundam Origin動畫化,
    出過哂啲模型又可以閹一筆!!

     
  • At 14/7/07 5:19 上午, Anonymous 匿名 said…

    其實我反而覺得UC系Gundam好難再會有動畫。

    要sell模型唔需要一定有動畫做勢,Gundam Sentinel只得小說,但EX-S就紅到爆賣到開巷;Crossbone只得漫畫,但X1到X3都有唔少fans。所以我認為只會為吸納新fans先會開動畫project,例如seed,double O果D。

    講返Origin,我本身一d都唔中意富野老賊,但安彥良和主編o既Origin就好好睇,我直頭覺得Origin先應該係Gundam正傳!! 因為0079有安彥,係以後d Gundam都無法超越0079其中一大原因!!

     
  • At 14/7/07 5:52 下午, Blogger Blueman said…

    不過,我身邊都有好啲朋友同我一樣都幾期望呢本Origin會動畫化噃。

     

發佈留言

<< Home