老Blue日記

星期六, 4月 28, 2007

壽屋模型﹣MSG格納庫





2007年4月28日
丁亥年三月十二
凌晨

〈模型〉
請容許我用悲憤又沉重嘅心情寫呢篇Blog,
都唔知好事定壞事囉!?
真係無語問蒼天,點解要俾我老Blue上網睇到呢單新聞呢?
自己亦都一再上網求證,係千真萬確!!
乜嘢料令我老Blue有咁大打擊?
就係出開機戰模型個間「壽屋Kotobukiya」,
將會6月會出MSG格納庫,
即係近似我老Blue喺1月30日提過既「M.S. Warehouse」計劃,
壽屋居然出呢SET情景模型,仲要係同我計劃差唔多,
一樣係組合式可作無限擴充嗰隻,
不過,人地又平又正過自己做個吓抵死嘛!!!
一共三SET,每SET只不過賣900日元,
睇完之後,白痴先會有興趣自己做咋!
咁,白白浪費咗好幾個月工餘時間都砌唔成嘅「倉庫」.....。
天呀!!

希望呢SET快啲到貨,
我實買番十個八個,做大佢!!

Blueman

標籤:

2 Comments:

發佈留言

<< Home