老Blue日記

星期四, 6月 21, 2007

都是渣古2.0惹的禍



2007年6月21日
丁亥年五月初七
凌晨

〈模型〉
自從MG模型MS-06F/S Zaku II Ver. 2.0推出後,
公司除咗我老Blue同資深模型迷﹣阿廖及工友S著迷之外,
世估唔到呢隻「紅渣2.0」引到另外兩位絕跡江湖嘅工友阿鬼及阿蟹復出模型界!
佢地不約而同咁買咗紅渣之後,
拿拿臨好快素組咗!
跟住好興奮咁不斷買唔同嘅高達模型,
而且越買越貴㖭。
好似阿鬼咁,最初叫我老Blue幫佢買盒模型俾佢仔玩,
誰不知自己買咗盒紅渣陪個仔一齊砌,砌完之後,
反而自己停唔到手?
跟住砌埋隻RX-78-2 Ka版,
再叫我幫佢刮下有無MG版沙煞比喎!
而家為咗盒沙煞比,
仲打算開始玩上色㖭.......!
至於阿蟹仲誇張,
砌完隻紅渣之後,
跟住就買咗盒價值18900日元嘅HY2M GS版1/60嘅大魔,
仲上網睇吓其他模型高手點樣改裝喎!!
投入程度比我初期玩返模型更加厲害.......。
呢兩位工友其實年紀都唔細,
同我老Blue一樣踏入中年,可以用「大叔」嚟稱呼囉!
但係見佢對砌模型嘅一番熱誠,
不下於年青人,
當講到砌模型嘅樂趣,個份起勁及熱熾嘅眼神,
同平時開工嘅神態截然不同,
有點不可思議?
各位喜愛模型嘅大叔,加油吧!

我都要努力快啲完成最新嘅MG模型-MSZ-010 ZZ GUNDAM囉.......。

Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home