老Blue日記

星期五, 6月 15, 2007

Leopard 10.5+iPhone



2007年6月15日
丁亥年五月初一
凌晨

〈電腦〉
前幾日美國一年一度嘅WWDC蘋果全球開發商大會結束。
我老Blue上官網睇到版面亦都革新咗、簡潔咗!
當中大力咁宣傳十月將會面世嘅OS-X 10.5Leopard嘅重點功能,
睇完佢嘅DEMO覺得係比10.4嘅介面有好大轉變,
尤其係全新嘅Finder介面及Desktop大更新,
俾我感覺呢個OS-X將原有嘅優點混合咗其下iTunes加iPhone嘅操作,
共冶一爐,好Cool!!
不過,咁型嘅介面我相信要付出更新硬件上嘅代價啊!
唔知iPhone香港幾時會有得賣呢?
新嘅OS-X配新Mac機加上iPhone,
呢個組合係我老Blue今年最期待嘅玩具啊!

至於DSLR.....,
O記嘅頂級機E-X我已經唔會太期望囉,
出到至算啦!

Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home