老Blue日記

星期六, 6月 16, 2007

初試「水轉印式」高達貼紙




2007年6月16日
丁亥年五月初二


〈模型〉
今日我老Blue起屋企唔係砌模型,
而係玩模型貼紙。
因為跟模型嘅光面貼紙自己唔係咁喜歡,
另一款刮紙貼效果本來係最理想,
之但係我老Blue功力唔夠,
好多時刮到一岩一弗,
真係刮到無哂心機囉!

於是今日試下用笨大出嘅高達水印紙,
效果唔錯兼且好易用,
越貼越過癮!
雖然效果無刮紙咁完美,
但係勝在簡單易用,模型本身幾刁轉嘅位都可以好輕易貼上,
比起黏性極高又難控制嘅刮紙,
可以用「爽」字嚟形容!
唯一美中係想要更理想效果,
一定要用水印字膠水(Mr.Color Mark Setter)做定位,
待乾後再掃/噴上消光劑,
水印紙邊位無咁顯眼比較自然。
貼完之後模型本身加強咗好多資訊性,
提高咗唔少「真實感」!
似乎玩MG又多樣駛費囉..........。 :(


Blueman

標籤:

2 Comments:

  • At 14/7/07 5:07 上午, Anonymous 匿名 said…

    d Gundam Decal鬼死咁貴,隨時妹仔大過主人婆。

    不過d用料質素就真係幾好,我買過d土炮水貼,d圖案郁d就甩,仲要自己界,真係煩到死。

    我貼水貼就一定搽d 軟化濟,唔係的話張張都好似浮晒上黎咁。

     
  • At 14/7/07 5:49 下午, Blogger Blueman said…

    好彩得占兄提醒咋!
    我仲諗住貪平試下用土砲水貼㖭.....。

     

發佈留言

<< Home