老Blue日記

星期六, 6月 02, 2007

掃貨

**近日進行中的MG版「老虎特裝型」**


**一口氣入咗三盒「紅渣」**


2007年6月2日
丁亥年四月十七
下午

〈模型〉
呢排我老Blue仍然砌緊隻MG版「老虎特裝型」,
家陣素組完成,只欠武器未攪掂。
希望呢個月可以完成哂,
影俾大家睇吓啦!

雖然自己砌模型嘅時間呢排因工作關係,
完成進度大幅下降,
不過,模型購買度則大幅上升喎,弊!
無他嘅自從開咗個迷利倉之後,
入貨有肆無恐咁買模型嘛,哈哈!
除咗自己入貨之外,
亦同好多工友「辦貨」㖭。
因為一直以來自己有間相熟玩具鋪嘅關係,
可以入到好多「靚價」模型。
就好似最近好Hit嘅MG版「紅彗星」MS-06S VER 2.0,
行過樓下玩具鋪,見到老細返貨,
返到公司即刻問有無工友入唔入貨?
由於知道呢隻「紅渣」風頭好勁,
罕有咁要打電話問價留貨,
好彩有打電話留咗三盒貨,
最後落到鋪頭老細話散剩四盒咋。
佢又話呢水已經係第二水,
仲話頭水唔駛一日去哂貨咁誇喎(自己則半信半疑....)。
不過,唔知真係多人玩返模型還是呢隻「紅渣」太勁?
攪到連買玩具都要搶貨咁厲害!!

跟住第二日,好高興咁拎啲模型分俾兩位工友阿廖及阿S,
居然同場有位識咗好耐,
但係唔知佢原來有玩開模型嘅工友蟹,
佢都有入貨,不過佢起其他模型鋪比我入嘅價位高咗10個巴仙咁多!!
難怪相熟老細個價關係可以去貨去得咁快囉。

亦因為呢個原因,呢幾日陸續幫工友刮其他貨,
一來可以幫工友,二來入貨多咗,老細自然開到個「靚價」俾我嘛!
可樂而不為。
不過,從中睇到唔同年紀有唔同喜好嘅「高達」?
工友阿廖年紀比較大,獨沽一味鐘情「一年戰爭 0079」個期,
最近同佢老哥入咗盒1/60著燈「老虎」,不知幾咁高興!!
工友阿S,年紀同我老Blue相近,
但口味就幾濫吓,除咗元組高達個期之外,
居然叫我幫佢刮隻Gundam Seed Destiny入面嘅1/100 「曉.高達」!
工友阿鬼就廿四孝老豆,話佢仔鐘意Gundam Seed個期,
好明顯新一代好接受Seed系列;
至於工友T則淨玩高達完成品﹣HCM Pro系列,
佢比我年輕少少,
比較喜歡後期UC嘅「馬莎之反擊」及「MS08小隊」設計。
但係最近呢位老友,
見我老Blue玩MG咁過癮,
成日問幾時幫佢砌番隻MG喎,
仲話素組齍上墨線就夠,
呢個要求對我來講反而有啲難度....。
因為,自己都唔得閒砌嘛!

至於自己就站起模型玩家立場,
無限制邊一期高達,齍玩MG版,
只要件模型型出得正就會買,
其實都幾濫吓......hehehe。

今日放假,又俾我老Blue執到件MG-Gundam GP03S!

Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home