老Blue日記

星期二, 9月 04, 2007

連鏡烙鐵座



2007年9月4日
丁亥年七月廿三
下午

〈模型〉
雖然我老Blue呢排工作關係,
無乜時間繼續砌模型,
甚至乎攪咗好耐嘅M.S.G.格納庫都未完工。
但係對砌模型嘅熱情仲未冷卻。

前兩日,工友兼模型啟蒙師父﹣阿廖,
同我老Blue講話喺深水埗鴨寮街(香港著名賣買平價電子零件及五金工具地區)有件連鏡烙鐵座好好用,
至啱用嚟手油細件模型部件,
例如1:100高達模型人仔等等。
問價後佢話港銀$28有交易!
二話不說,叫佢幫我攪番件。

今日接過阿廖件烙鐵座,
雖然係土砲貨式,但係幾足料下,
全身為金屬製造,所以幾重酲下!
原本呢隻係為微細焊接線路板用,
放大鏡唔算大塊約兩寸半左右,
但係如之前咁講油啲1:100人仔好fit下(如圖)。
因為為咗個M.S.G.格納庫情景,
早前我老Blue都買咗唔少人仔做配襯。
希望遲啲完成咗個格納庫之後,
利用呢個鐵座油下啲人仔啦!

〈攝影〉
早排我老Blue去過Gunpla Expo,
映咗少少相,
噚日終於將啲相上載到自己嘅相簿GUNPLA EXPO 2007
有興趣或者無去過嘅朋友可click入歡迎瀏覧。

Blueman

標籤: ,

0 Comments:

發佈留言

<< Home