老Blue日記

星期三, 8月 22, 2007

鑽石山Gundam Expo一遊



2007年8月22日
丁亥年七月初十


〈模型〉
相信好多GUNPLA 迷(高達模型簡稱)都知道呢排有個Gunpla Expo 2007首次喺香港展出,
地點係鑽石山荷里活廣場,
我老Blue當然唔會錯過啦!
噚日趁有時間,走咗過去行咗轉。
其實之前類似咁嘅場展,
以往主辨單位都攪過無數次,除咗力銷模型外,
場內展品平平無奇,無乜吸引.....。
不過,今次令我好有興趣去嘅原因係今次以Gunpla Expo為主題,
場內設計跟足日本攪嘅差唔多,
有好多展品更由日本運過嚟擺,
成個場展分為攝影作品區、新品區、MG區、產品制作區及Gunpla歷史區五個主題,
起初以為閒日會無咁多人啦,
誰不知晏晝三點幾依然人頭湧湧,
可能仲係暑假關係,好多都係一家大細嚟入場啩?
當中最吸引我嘅係關於靜岡工場嘅介紹,
有員工制服及古今工模展示,相當罕見!
另外高達模型歷史展示,
由1981到今年2007展示咗唔同年代嘅高達模型嘅演進,
令我感覺笨大起模型開發技術成功並唔簡單。
不過,最令場內觀眾吸引嘅都算係MG1~100號砌哂出嚟,
擺哂入一幅有燈箱嘅牆入面,
相當壯觀,吸引到好多粉絲縭埋去睇同埋映相,
我老Blue見到呢幅牆,
心諗如果可以咁擺就太好囉!!!
行咗個幾鐘,感覺呢次Gunpla Expo攪得唔錯,
不過,若然請到本地或日本嘅模型高手展出更多模型作品,
我諗可觀性可以再提高,
希望主辦單位,下年可以諗諗。
同埋自己亦都映咗啲相,
不過暫時仲未有時間上載上我嘅相簿入面,
希望過多兩日可以俾大家睇啦!

Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home