老Blue日記

星期一, 10月 01, 2007

模型天敵




2007年10月1日
丁亥年八月廿一(十一國慶)


〈個人〉
是日國慶公眾假期,
我老Blue今日好難得公司編排到放假,
好好休息番下。

〈模型〉
先兩日我老Blue正想繼續「開發」個M.S.G.情景模型,
發現有兩個問題?
第一個係原本用「壽屋」嘅M.S.G.格納庫做模型攝影嘅情景,
計下計下買少一個,
幸好紅磡「其脆」仲有大量現貨供應,
補番一個,跟住可以跟據擬定嘅格納庫組合嘅尺寸加建簡陋嘅天花做情景囉!
另一個天大嘅問題係一直放起櫃入面嘅心血﹣MG模型,
正打算求其攞隻出嚟度尺寸嘅時候,
發覺開始積塵,
弊!呢件事可大可小,
再唔「整」走啲塵,莫講話擺post映相,
就連成隻模型外觀都破壞哂!
好彩之前有朋友教路,
話如果發現啲模型上面開始縭塵,
叫我去10蚊店買啲除塵紙加上噴筆試下吹走啲塵喎?
結果,跟住咁做真係好容易整走啲塵,
不過,過程要避免整花啲模型就要好小心至得。
為咗避免問題再惡化,
我老Blue隨即買咗張膠簾封住個模型櫃,
希望咁樣可以得到除塵效果啦!

Blueman

標籤:

2 Comments:

  • At 6/11/07 9:46 上午, Anonymous 匿名 said…

    你好!!
    我非常欣賞你做的格納庫, 我想問係點整(白色個part)?

     
  • At 6/11/07 10:47 上午, Blogger Blueman said…

    Kenneth兄,
    多謝瀏覧及支持小弟。
    呢個格納庫除咗用原裝「壽屋」部件外,其餘外牆部份係用Tamiya、Plastruct等模型素材搭出嚟,
    其實唔算難整,只要起稿個陣度好尺寸,
    買適合嘅膠板左𠝹右𠝹咁砌上去就得啦!之於個啲喉管就麻煩啲,一條一條用生日爉燭用火做出唔同彎度就要花啲時間,因為唔係下下得㗎!
    最緊要係膠水選用Plastruct呢個牌子嘅膠水,真係縭得好實,強烈推介!

     

發佈留言

<< Home